About The Event

Nihilne te nocturnum praesidium Palati, nihil urbis vigiliae. Non equidem invideo, miror magis posuere velit aliquet. Qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur. Prima luce, cum quibus mons aliud consensu ab eo. Petierunt uti sibi concilium totius Galliae in diem certam indicere. Nisl cras vitae wisi odio amet.

WHERE

Fort Mason Center
San Fancisco, CA

WHEN

Sunday to Wednesday
July 23 to 26, 2017


The New Era of Tech Companies

Drawing thousands of the world's technology leaders together to learn and do business,

Meh synth Schlitz, tempor duis single-origin coffee ea next level ethnic fingerstache fanny pack nostrud. Photo booth anim 8-bit hella, PBR 3 wolf moon beard Helvetica. Salvia esse nihil, flexitarian Truffaut synth art party deep v chillwave. Seitan High Life reprehenderit consectetur cupidatat kogi. Et leggings fanny pack, elit bespoke vinyl art party Pitchfork selfies master cleanse


We have top executive & start up here

Drawing thousands of the world's technology leaders together to learn and do business,

Meh synth Schlitz, tempor duis single-origin coffee ea next level ethnic fingerstache fanny pack nostrud. Photo booth anim 8-bit hella, PBR 3 wolf moon beard Helvetica. Salvia esse nihil, flexitarian Truffaut synth art party deep v chillwave. Seitan High Life reprehenderit consectetur cupidatat kogi. Et leggings fanny pack, elit bespoke vinyl art party Pitchfork selfies master cleanse


Hurry Up!

Last year our tickets sold fast so don’t miss. Conference will start in

Conference Schedule

This is sample of page tagline and you can set it up using page option
  • Dzień 1 | Konferencja

    28.09

  • Eskapizm. W wielu ustach zarzut, dla części sposób na radzenie sobie z trudnościami życia codziennego, dla wszystkich zaś w dobie pandemii – wyzwanie. Prawdopodobnie to właśnie dziś ludzie sieci – streamerzy, youtuberzy, vlogerzy, e-sportowcy – są najlepiej przygotowani do pracy zdalnej i do wytwarzania relacji społecznych online. Większość polskiego świata, uwięzionego w okowach dziewiętnastowiecznego myślenia o edukacji (okratowane szkoły-więzienia z pruskim rygorem uczenia się do roli obywatela idealnego) czy produkcji (ciężki przemysł węglowy niedostosowany do realiów XXI wieku), przeżyła ciężki wstrząs wraz z ogłoszeniem kwarantanny – i teraz myśli z panicznym strachem o jej powrocie. Tymczasem… jedyne mistrzostwa sportowe świata, jakie mogły się odbyć, rozegrały się w świecie Protossów, Terran i Zergów, jedyna spółka na giełdzie, jaka wciąż odnotowywała wzrost w ostatnich miesiącach, produkuje gry komputerowe AAA, a jedyne kursy edukacyjne, które okazały się przygotowane do dydaktyki zdalnej, dziwnym trafem już wcześniej korzystały z cyfrowych narzędzi wspierających proces edukacyjny.

    Obserwowałem tę sytuację jako gracz i, jak śmieję się czasem w rozmowach, badacz tego, co nieistniejące – fantastycznych światów i sposobów takiej ich konstrukcji, by były najbardziej imersywne. Imersywne, czyli? Zanurzające gracza w innym świecie i oczarowujące go jego realiami tak, by zapomniał o rzeczywistości, z której przybył, a tę uznał za prawdziwą. W wystąpieniu swoim chciałem podzielić się tym właśnie doświadczeniem – i zadać pytania o to, czy w XXI wieku, gdy na czele najlepiej zarabiających ludzi na świecie plasują się nerdzi i geekowie, wciąż powinniśmy piętnować eskapizm, zamiast próbować zrozumieć motywacje za nim stojące. I to, jak podobne praktyki odbiorcze (czytania, grania, oglądania) zmieniają krajobraz nie tylko dzisiejszej kultury, ale także biznesu i nauki.
    CREATIVE MINDSET
    HIGH PERFORMANCE TEAM
    MODERN SOFTWARE DEVELOPMENT
    Productize – Product Mindset in IT

  • Technologia wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości staje się nowym kanałem komunikacji. Wychodzi z paradygmatu drogiej rozrywki i kolejnego narzędzia marketingowego. W dobie pandemii VR i AR stał się szansą dla biznesu i przemysłu. Wirtualna rzeczywistość daje możliwość wirtualnych spotkań w jakimkolwiek miejscu, np. na platformie wiertniczej. Rozszerzona rzeczywistość rozwiązała szereg problemów komunikacyjnych, poprawiając nie tylko procesy, lecz także relacje między pracownikami. O zaawansowanych technologiach w czasach pandemii opowie Karolina Buchta, CEO 1000 realities studio.
    CREATIVE MINDSET
    HIGH PERFORMANCE TEAM
    MODERN SOFTWARE DEVELOPMENT
    Productize – Product Mindset in IT

  • Żyjemy w czasach w których serwuje się nam coraz to nowsze cyfrowe narzędzia, które mają rozwiązywać wszystkie problemy pracy zdalnej. Mało kto mówi jednak o wyzwaniach, związanych z samotnością, zmęczeniem pracą i niebezpiecznie zamazującą się granicą między życiem prywatnym, a domowym biurem. Jak sobie z nimi poradzić? O możliwych rozwiązaniach i systemie reagowania na negatywne skutki pracy zdalnej opowie Magda Sowierszenko.
    CREATIVE MINDSET
    HIGH PERFORMANCE TEAM
    MODERN SOFTWARE DEVELOPMENT
    Productize – Product Mindset in IT

  • Jak to możliwe że Amazon, firma z zaledwie 25-letnią historią, jest obecnie najcenniejszą marką na świecie? Pewnie w części wynika to z kultury obsesyjnego skupiania się na potrzebach klienta, zachęcania do eksperymentowania, zatrudniania różnorodncych ludzi, myślenia długoterminowego i… pisania. Pracownicy Amazona nie robią prezentacji. Zamiast tego, na każdym spotkaniu mającym zakończyć się podjęciem decyzji biznesowej, jest omawiany dokument. Przez pierwsze 20-30 minut każdy uczestnik po cichu czyta papierową wersję i nanosi na nią swoje komentarze. Potem następuje dyskusja: najpierw ogólne komentarze a potem szczegółowe pytania i sugestie strona po stronie. Na koniec uczestnicy podejmują decyzję na podstawie dokumentu i dyskusji. W tej sesji Krzysztof omówi najsilniejsze strony tego mechanizmu i pokaże w jaki sposób niweluje on dystans władzy w organizacji, umożliwia jasne zdefiniowanie celu oraz pomaga ustalić i utrzymać perspektywę długoterminową.
    CREATIVE MINDSET
    HIGH PERFORMANCE TEAM
    MODERN SOFTWARE DEVELOPMENT
    Productize – Product Mindset in IT

  • Dzień 2 | Warsztaty ONLINE

    29.09

  • Forma: Masterclass
    Opis modułu: Samoorganizacja jako praktyka stosowana na poziomie zespołu jest coraz popularniejszą praktyką. Jednocześnie zwykle jest wprowadzana bez głębszego zrozumienia jak, dlaczego, a przede wszystkim kiedy samoorganizujący się zespół będzie działał efektywnie. Brakującym ogniwem jest najczęściej autonomia. Aby jednak wyjaśnić zależność między autonomią i samoorganizacją potrzebujemy także rozważyć rolę transparentości, odpowiedzialności, struktury organizacji czy władzy decyzyjnej. Tym właśnie zajmiemy się na tej sesji.

    Kluczowe umiejętności i kompetencje poruszane w module:
    - umiejętność wprowadzania takich zmian w zespole i organizacji, które poszerzają autonomię i zwiększają efektywność
    - znajomość elementów zarządzania zespołem w oparciu o autonomię i transparentność
    - zrozumienie specyfiki różnych schematów zarządzania firmą i ich wpływu na efektywność zespołów
    - znajomość elementów alternatywnych, progresywnych metod zarządzania

    Dla kogo jest ten moduł: Moduł jest adresowany do menadżerów każdego szczebla. zaczynając od liderów małych zespołów, a kończąc na liderach całych organizacji. Poruszane zagadnienia mogą być skalowane do różnych poziomów organizacji i mogą być aplikowane tak w kilkuosobowej grupie jak i globalnie w całej firmie.

    Co dobrze wiedzieć przed zapisaniem się na ten moduł?
    Jaka jest rola i zakres odpowiedzialności menadżera / lidera w mojej organizacji?

    Czego się dowiesz po zakończeniu modułu
    - Jaka jest rola autonomii w efektywnie działającym zespole
    - Jakie są czynniki konieczne aby samoorganizacja działała na poziomie zespołu i całej firmy
    - Jakie są wzajemne zależności między samoorganizacją, autonomią, transparentnością, odpowiedzialnością, wspólnymi celem i kompetencjami merytorycznymi w efektywnie działającej organizacji
    - W jaki sposób w praktyce poszerzać granice samoorganizacji i autonomii w zespole i firmie
    - W jaki sposób typowy schemat zarządzania wpływa na autonomię i samoorganizację
    HIGH PERFORMANCE TEAM

  • Forma: Warsztat
    Opis modułu: Chcemy tworzyć organizacje, w których możemy stawiać na samoorganizację, w których pracownicy w pełni realizują swoje umiejętności a nowatorskie rozwiązania pojawiają się regularnie.Składa się na to wiele czynników, ale według wieloletnich badań firmy Google, podstawą jest poczucie bezpieczeństwa, które Amy Edmondson nazwała “psychological safety”. W jakim sposób możemy je stworzyć? Dotrzemy do tego podczas warsztatów patrząc zarówno na podstawy teoretyczne jak i na praktyczne doświadczenie wprowadzania Psychological Safety w firmie Spotify.

    Kluczowe umiejętności i kompetencje poruszane w module:
    - zrozumienie pojęcia “psychological safety”
    - sposoby diagnozowania poziomu poczucia bezpieczeństwa w organizacji
    - rozumienie postaw liderów, które wspierają wśród pracowników poczucie bezpieczeństwa
    - przegląd narzędzi, które pomagają w tworzeniu poczucia bezpieczeństwa

    Dla kogo jest ten moduł: Moduł skierowany jest do liderów i menedżerów każdego szczebla. Jeśli masz okazję pracować w ramach zespołu liderów albo myślisz o tym jak twoje postawy i zachowania wpływają na innych pracowników firmy, zapraszam do uczestnictwa.

    Co dobrze wiedzieć przed zapisaniem się na ten moduł?
    Ogólne zrozumienie kultury twojej organizacji i typowych zachowań menedżerów i liderów w firmie.

    Czego się dowiesz po zakończeniu modułu?
    - Które z moich zachowań pomagają, a które mogą ograniczać poczucie bezpieczeństwa innych osób w organizacji
    - Jakie ogólne postawy liderów wspierają “psychological safety”
    - Jakie konkretne zmiany mogę wprowadzić w mojej organizacji aby inni czuli się bezpieczniej
    - Dlaczego warto inwestować w zwiększenie poczucia bezpieczeństwa
    HIGH PERFORMANCE TEAM

  • Dzień 3 | Warsztaty ONLINE

    30.09

  • Forma: Masterclass
    Opis modułu: Rozważania na temat tego, czym jest i skąd się w nas bierze kreatywna energia. A także kreatywność a produktywność, oraz jak pozostać kreatywnym z dnia na dzień i nie czekać na natchnienie!

    Kluczowe umiejętności i kompetencje poruszane w module:
    - umiejętność budowania wokół siebie kreatywnego środowiska
    - umiejętności z dziedziny samodyscypliny oraz samodoskonalenia
    - sposoby na prokrastynację
    - umiejętność otwierania się i myślenia „out of the box”
    - motywacja do pracy nad sobą

    Dla kogo jest ten moduł: dla wszystkich, którzy w swojej pracy sięgają do swojego twórczego potencjału, którzy czują, że potrzebują zastrzyku świeżego spojrzenia i chcą się samodoskonalić – od obecnych szefów po przyszłych szefów.

    Co dobrze wiedzieć przed zapisaniem się na ten moduł?
    Czy masz chęć do poszukiwań i samorozwoju.

    Czego się dowiesz po zakończeniu modułu?
    Jak sobie radzić w codziennym życiu z wyzwalaniem energii twórczej i jak ją mądrze wykorzystać… plus szereg pytań, które pojawią się w trakcie burzy mózgów.
    CREATIVE MINDSET

  • Forma: Warsztat
    Opis modułu: Kiedyś myślano, że kreatywność to magia. Potem, że to zdolność wyjątkowych jednostek. Dzisiaj wiele firm już wie, jak planować i prowadzić współpracę zespołową, aby wykorzystać potencjał kreatywny każdej osoby zaangażowanej w pracę. W trakcie tego modułu dowiesz się, jakie są kluczowe etapy procesu kreatywnego, czy psychologiczne pułapki dla kreatywności zespołowej; oraz jak wykorzystać tę wiedzę w prowadzeniu całego zespołu przez proces kreatywny.

    Kluczowe umiejętności i kompetencje poruszane w module:
    - wiedza o tym, jakie są kluczowe etapy procesu kreatywnego
    - wiedza nt. modelu kreatywności double diamond
    - umiejętność zaprojektowania ram pracy dla zespołowego procesu kreatywnego
    - umiejętność poprowadzenia szybkiej sesji inspiracyjnej dla całego zespołu
    - wiedza nt. zasad dla burzy mózgów maksymalizującej potencjał kreatywny całego zespołu
    - podstawowa wiedza nt. psychologicznych pułapek dla kreatywności zespołowej oraz umiejętność radzenia sobie z nimi

    Dla kogo jest ten moduł: Szkolenie to jest przeznaczone dla każdego, kto rozwiązuje problemy wymagające nowatorskich rozwiązań. Szkolenie to będzie szczególnie przydatne osobom, które pracują zespołowo nad usprawnianiami różnego typu. Być może projektujesz produkty, czy usługi, lub też wymyślasz i wdrażasz usprawnienia procesów wewnątrzorganizacyjnych – każde z tych zadań wymaga twórczego podejścia. Prowadzisz firmę, jesteś menedżerem, „właścicielem” produktu (product owner/developer), osobą odpowiedzialną za strategie produktowe lub marketingowe? Jeśli tak, to moduł ten wniesie do Twojej pracy nowe narzędzia twórczego współdziałania z innymi.

    Czego się dowiesz po zakończeniu modułu?
    - Co to jest proces kreatywny
    - Co to jest model Double Diamond
    - Co to jest myślenie dywergentne i konwergentne oraz jaka jest rola tych dwóch typów myślenie w procesie kreatywnym
    - Jak zarządzać współpracą zespołu, który pracuje nad nowatorskimi rozwiązaniami
    - Jak prowadzić burzę mózgów wykorzystującą potencjał kreatywny całego zespołu
    CREATIVE MINDSET

  • Dzień 4 | Warsztaty ONLINE

    01.10

  • Forma: 70% Warsztaty, 15% Case Study, 15% Prezentacja
    Opis modułu: Warsztaty Innovation Lab ukazują fundamenty pracy biznesowej i deweloperskiej w innowacyjnych produktach technologicznych. Pokazujemy jak usuwać blokady tkwiące w kulturze i metodyce pracy, które uniemożliwiają budowanie przewagi konkurencyjnej działów IT. Przedstawimy praktyczne narzędzia do pracy przy innowacyjnych produktach i efekty ich wykorzystania w realnych przykładach współpracy z biznesem.

    Harmonogram:
    Warsztaty Event Stormingu
    Co można wyczytać z sesji modelowania Event Stormingu na temat zespołu, interakcji, procesu biznesowego i naszej architektury? Wychodzimy z założenia, że jednym z najważniejszych driverów architektonicznych, które umożliwiają innowację, jest autonomia - czyli możliwość niezależnej pracy ekspertów nad ich modułami po to, aby szybko testować swoje hipotezy. Ale jak w praktyce zapewnić taką autonomię? Gdy konteneryzacja i chmura nie spełnia obietnic, czas wrócić do rzetelnego modelu biznesu i wydzielić te aspekty, które zostały splątane, ponieważ to zablokuje nas również na poziomie architektury.

    Jak zwiększyć o 2 rzędy wielkości ilość ładowarek do samochodów elektrycznych w projekcie i z opornym zespołem, który nie chce go utrzymywać i rozwijać?
    Jeden z naszych klientów zdecydował się, aby opowiedzieć o swoim projekcie. Nasz architekt zaś przedstawi jak w 2 lata zmieniliśmy całkowicie kulturę IT, jednocześnie skalując biznes ponad zakładane oczekiwania. Przy okazji zredukowaliśmy koszt rekrutacji ekspertów do zera, ponieważ każdy chce być częścią sensownego projektu.

    Kluczowe umiejętności i kompetencje poruszane w module:
    - Event Storming jako narzędzie efektywnego prototypowania pomysłów na poziomie procesu biznesowego z możliwością częściowej walidacji technicznej.
    - Agile Software Dev nie tylko na poziomie filozofii i deklaracji, ale również jako narzędzie dla deweloperów.
    - Craftsmanship jako droga do mistrzostwa i podejście zwiększające morale IT
    - Product Development
    - Communication & Business Analysis

    Dla kogo jest ten moduł:
    Liderzy i managerowie działów innowacji, R&D oraz IT
    CEO, CIO, CTO - osoby zarządzające w organizacjach
    Osoby biorące udział w procesie Continuous Innovation
    Architekci, Senior Deweloperzy
    Product Managerowie, Product Ownerzy, Delivery Managerowie

    Co dobrze wiedzieć przed zapisaniem się na ten moduł?
    Podstawowa wiedza ze Scrum/ Agile Podstawowa wiedza z zakresu wytwarzania oprogramowania

    Czego się dowiesz po zakończeniu modułu?
    Dlaczego twój dział IT nie pracuje tak, jakbyś tego oczekiwał
    Jakie są najczęstsze błędy przy początkowych etapach tworzenia oprogramowania
    Jak sprawdzić założenia nowych inicjatyw u podstaw
    Jak budować dział Continuous Innovation
    Jakich narzędzi użyć, aby dział IT dostarczał większą wartość
    Co zrobić, aby wciągnąć IT w kulturę innowacji i jakie dać im narzędzia do komunikacji
    MODERN SOFTWARE DEVELOPMENT

  • Dzień 5 | Warsztaty ONLINE

    02.10

  • Forma: Warsztat
    Opis modułu: Warsztat wprowadza uczestników w tematykę zarządzania produktem. Część teoretyczna koncentruje się na takich aspektach jak: analiza wartości biznesowej, zarządzanie backlog’iem i release’ami oraz umiejętność wykorzystania informacji zwrotnych z rynku.

    Prezentacja przeplatana jest kolejnymi rundami gry/symulacji, co pozwala uczestnikom zastosować w praktyce zdobytą wiedzę. Gra w unikalny sposób łączy klasyczne elementy rozgrywek (jak karty do gry czy tablice) oraz silnik decyzyjny sterujący jej mechaniką. Podczas rozgrywki uczestnicy będą podzieleni na grupy, które, przy wsparciu dedykowanego im Mistrza Gry, będą zarządzać wirtualnym produktem. Dzięki temu zyskają możliwość obserwowania wpływu swoich decyzji na sukces produktu.

    Kluczowe umiejętności i kompetencje poruszane w module:
    - zarządzanie i priorytetyzacja funkcjonalności produktu
    - inkrementalne dostarczanie produktu użytkownikom
    - korzystanie z pętli zwrotnych oraz informacji z rynku

    Dla kogo jest ten moduł: warsztat jest przeznaczony dla wszystkich zaangażowanych w cykl życia produktu i jest osadzony w realiach wytwarzania oprogramowania. Z warsztatu skorzystają zarówno analitycy, programiści, testerzy jak również początkujący product managerowie i product ownerzy.

    Co dobrze wiedzieć przed zapisaniem się na ten moduł?
    Podstawowa wiedza o procesie wytwarzania oprogramowania

    Czego się dowiesz po zakończeniu modułu?
    Jakimi wartościami i zasadami należy kierować się przy tworzeniu produktów IT
    Productize – Product Mindset in IT

Our Speakers

This is sample of page tagline and you can set it up using page option

Location

Grand Conference Hall - 881 7th Ave New York, NY

Meh synth Schlitz, tempor duis single-origin coffee ea next level ethnic fingerstache fanny pack nostrud.

Get Ticket Now!

Experience the conference wherever you are. Register now for online access. Tune in live for the keynotes and watch sessions on demand. Also be sure to join our event